We konden er geen genoeg van krijgen, zo leuk!

16 mei 2009 - Semonggoh Orang Utan Sanctuary, Sarawak, Borneo, Maleisië

We konden er geen genoeg van krijgen, zo leuk!

Deze foto werd gemaakt op 16 mei 2009 in Semonggoh Orang Utan Sanctuary, Sarawak, Borneo, Maleisië.

Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf € 21,95.
reisdrukker.nl