Lost in shopping paradise!!!!

1 juni 2009 - Kuala Lumpur, Maleisië

Na een lange reisdag (boot, auto, vliegtuig en nog eens vliegtuig en trein en limousine (die pech had)) eindelijk aangekomen in The Ritz Carlton in Kuala Lumpur. Gelukkig stond onze service boy wel klaar op het vliegtuig die al onze bagage vakkundig in de sneltrein zette! Na een heeeerlijke Sauvignon Blanc in de clublounge werd het de hoogste tijd om ons Club Level Excecutive bed te testen (gelukkig waren we ge-upgrade naar Excecutive). Wat een heerlijk bed met hoe toevallig of niet de initialen van Lisa van Calsteren in gouddraad op het hoofdkussen (L.C.). Megaveel (7) zachte kussens en (gelukkig nog wat extra in de walk-in closet). Een heerlijk zacht bovenmatrasje deed ons gelijk snorren. Bij terugkomst gaan wij gelijk (weliswaar bij Ikea) zo'n bovenmatrasje halen (dus Ron.... rij die bus maar voor!!!!). Gelukkig kwam onze Excecutive Butler voor het slapen gaan nog even een glaasje jus d'orange brengen en uitleg over alle faciliteiten van het hotel geven.

Na een heerlijke nachtrust gingen wij vol goede moed naar het ontbijtbuffet in Rossini's Restaurant. Heerlijk gebakken eitjes, Blueberry Muffins, broodjes kaas (vond Mo heel lekker na al die rijstafels), donuts etc. etc. Met onze buikjes vol gingen wij het shopavontuur beginnen. Al na enkele minuten liepen wij langs (lees langs) Cartier, Dior, Louis Vuitton, Chanel. Uiteindelijk maar snel doorgelopen naar de shopping mall van Ralph Lauren, Tommy, Massimo Dutti waar wij beiden onze eerste Tommy Jeans rokje gescoord hebben. Toen op zoek naar de absolutely outlet stores met local brands (lees alle merken maar dan neppers dus erg leuk en budgettair verantwoord).

Al snel hing het tandvlees ons op de hielen, wat een mensen, schoenen, tassen, kleuren, geluiden, geuren. Verdwaald liepen wij langs en rond en langs en nog eens rond alle winkeltjes die allemaal op elkaar leken. Morgen gaan wij het nogmaals proberen want het werd de hoogste tijd voor wat eten en ontspanning. Een heerlijke Kuala Lumpurse Beefburger met frietjes ging er goed in. Vervolgens onze dorst gelest bij het Ritz Carlon zwembad met een heerlijk vruchtendrankje. Inmiddels fris en fruitig onze boarding passes geprint voor onze reis naar huis morgen en nu zijn wij klaar voor China Town. Misschien nog een laatste update morgen en dan de foto's als wij thuis zijn.

Tot snel en anders tot overmorgen!!!

Liefs Mo en Lisa!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Véronique:
    Oh ladies,

Dat is jammer dat jullie alweer bijna naar huis moeten! De avonturen die jullie thuis beleven zijn vast een stuk minder leuk. Ik heb 2 heerlijke middagjes strand achter de rug, maar ook dat mooie weer is bijna voorbij.

Shop till you drop ladies, daar kan the hague city vast niet aan tippen.

Tot snel (in de tuin, terras of op het balkon) met een roseetje kom ik graag de foto's bekijken en jullie verhalen "live" horen.

Liefs Véronique

p.s ik heb zo'n bovenmatrasje van Ikea, die is echt heerlijk, dus gauw halen
  2. ria:
    Geweldig, heb genoten.
  3. Wilma:
    1 juni 2009
    Ik kom onder het genot van een wit wijntje life naar jullie avontuur luisteren en kijken.
    Goede reis naar huis, tot gauw.
    Wilma
  4. Esther:
    1 juni 2009
    Ha meiden! Lekker bijkomen (en fake koopjes goed opbergen) en een goede reis terug. Als het weer nog ff blijft zoals het de laatste dagen was (ZON!) kunnen jullei zo door naar terrasia!
    Tot snel, S
  5. Frans:
    2 juni 2009
    Een goede reis terug en tot gauw!
    groetjes Fr+Manu+Kids+ma+pa+5 cats+
  6. Evelien:
    Boujour ladies.

Ik heb ook genoten van jullie verhalen. Het lijkt wel een reportage ! Het duiken, Mo, is vast magnifique geweest ... en het shoppen met zo veel keus om duizelig van te worden, mesdames (dat kunnen mannen niet begrijpen !!) Enjoy !

Ik wens jullie een goede reis terug naar Nederland waar de zon om jullie zit te wachten.

Veel liefs
    Evelien
  7. Sander:
    2 juni 2009
    Dat is vast voorbij gevlogen !

Welkom thuis alvast en ben natuurlijk ook reuze benieuwd naar alle foto's !

Groetjes,
    Sander
  8. Nancy Tiepel:
    2 juni 2009
    Jullie hebben zo te lezen een fantastische vakantie gehad. Welkom thuis en ik kom snel een keer langs om de foto's te bekijken en de verhalen te horen. Dat is toch leuker dan lezen ;-)