Nog even op de foto met onze Iban outfits

17 mei 2009 - Lemanak River, Sarawak, Borneo, Maleisië

De ontvangst door de Iban was met 'Tuak', rijstwijn en later Thee. Veel families sloten zich aan en ze wilden veel van ons weten. Vooral de foto's van het thuisfront deden het goed. Een welomstceremonie werd gehouden en wij geven dan onze 'geschenken'. Gelukkig had onze gids Louis hier nog mee geholpen, want elke familie verwacht een geschenk. Het werden pakken rijstkoekjes en andere koekjes. Onze zak drop ging naar Louis!

Nog even op de foto met onze Iban outfits

Deze foto werd gemaakt op 17 mei 2009 in Lemanak River, Sarawak, Borneo, Maleisië.