Chinatown, tapas, pasta en jasmijn thee!!!!!

4 juni 2009 - Kuala Lumpur, Maleisië

Ideale stad hoor, Kuala Lumpur, na een hele dag shoppen, besloten wij ook maar een avond sessie in te plannen dus daar gingen wij, Kuala Lumpur by night!

Al gauw kwamen wij in het duistere shopping gebeuren terecht, dus neptassen, nephorloges, nephaar (voor Lisa). Na flink onderhandelen hadden we dan toch eindelijk onze horloges (Tag Heuer, Cartier, ja niet de rotste hoor), leuk Louis Vuitton koffertje (voor weinig uiteraard). Na bijna non-stop te hebben geshopt, besloten wij het om 20.30 uur voor gezien te houden en lekker uit te gaan rusten in een gezellig restaurantje. Gelukkig hadden wij die snel gevonden en zaten binnen no-time aan de rose in een tapasbar. Buikjes vol, portemonnee leeg, tijd om te gaan slapen.
Gelukkig had onze hotel service boy dit goed aangevoeld. Bij terugkomst in het hotel, lagen de slippertjes klaar, gordijnen dicht, TV-tje aan en kussens waren opgeschud. In ons pakket zat ook een butler soaked bath bij inbegrepen maar om nu onze service boy te bellen om het bad vol te laten lopen, ging wat te ver!! Dus Mo dook snel onder de lakens en Lisa maakte haar eigen soaked bath klaar. Weer vroeg op morgen want onze laatste dag moet goed besteed worden.

Na een wederom luxe ontbijt namen wij de monorail naar "Chinatown". Wij zochten nog naar een lekkere jasmijn thee (ook verkrijgbaar in de lokale supermarkten, maar wij wilden hem uit Chinatown hebben). Nou Chinatown was weinig China maar wel veel nep. Een lange straat vol met alle nepartikelen die je maar kunt bedenken. Gelukkig zijn wij daar niet vies van dus de Burberry tas was zo geregeld, nog maar een horloge (je weet maar nooit), Chinese ochtendjas (staat leuk bij een kopje jasmijn thee). Oh ja, die thee, die hadden we nog niet! Dan toch gewoon maar in de supermarkt kopen. Wij waren de supermarkt nog niet uit of betraden het thee walhalla van Chinatown dus toch nog maar wat extra "Chinatown" thee ingeslagen. Moe maar voldaan zochten wij een leuk plekje om even uit te rusten. Die grote M lachte ons al de hele dag toe, oke dan maar naar de Mc Donalds in Chinatown. Heerlijk zo'n Chinatown Big Mac.

Inmiddels zoveel nep ingeslagen dat we maar terug gingen naar het hotel om ons nog even op te frissen, de koffers te pakken en een hapje te eten. Deze keer gingen we maar aan de pasta en oh ja, er stond ook nog een aangebroken flessie Chardonnay op de kamer! Om die nu weg te gooien is zonde dus ook die hebben wij voor vertrek nog even soldaat gemaakt. Om 19.30 stonden wij klaar voor vertrek. Wat nerveus na de laatste berichten over het Franse vliegtuig ongeluk. Gelukkig hadden wij VIP Service dus als echte city girls werden wij opgehaald in een dikke mercedes en bracht onze VIP porter de koffers naar de auto. Best lekker om je niet druk te hoeven maken om je tassen en koffers. Onze VIP Porter bracht de koffers vanaf het hotel tot aan het incheckbalie en liep de hele tijd achter ons aan met zijn karretje. Gelukkig stond de Louis Vuitton tas heel mooi op dat karretje.

Helaas voor vertrek werden onze zenuwen aardig op de proef gesteld. De korte flinke regenbui was die avond een stormachtige, langdurige, onweersbui die op zijn plek bleef hangen. Met Air France in ons achterhoofd, stegen we gewoon op met onweer, gedonder, geflits en hoosbuien. Oke vooruit dan maar, we hebben er nog maar een fles wijn in gepropt. Na een paar uur werd het gelukkig wat rustiger en kwamen wij gezond, bloedzuiger vrij, een mega ervaring rijker, voldaan en happy aan in Amsterdam. Op naar de broodjes kaas en melk!!!!!

Bedankt voor het lezen van onze verhalen, alle reacties en het meeleven! Was ook voor ons heel leuk om te lezen. Een nieuwe bestemming hebben wij nog niet maar zodra die er is, laten wij het weten en wellicht in 2010 ............................!!!

Binnenkort zullen wij wat foto's plaatsen op deze site. Dus hou hem nog even in de gaten want foto's zeggen nog altijd meer dan woorden!!!!!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wilma:
    5 juni 2009
    Welkom thuis in het koude kikkerlandje, maar toch ook weer een veilig gevoel na al die wilde avonturen.
    Tot gauw, Wilma
  2. Jeanne:
    10 juni 2009
    Hé Mo, jullie zijn gezond en wel weer terug.
    Na al die belevenissen wordt het nu wel weer tijd om gewoon aan het werk te gaan :-)
    Rijk wijf ben je zeg, met al je "dure merkaccessoires"

siejoesoen van Saan